ليزر

خريد تجهيزات پزشكي و دندانپزشكي

ليزر

۱ بازديد

در زمينه پزشكي، ليزر‌ها اين امكان را به جراحان مي‌دهند كه با دقت و ظرافت بسيار بالاتري كار كنند. جراحان مي‌توانند به كمك ليزر و دستگاه هاي زيبايي، بر روي ناحيه بسيار كوچكي متمركز شوند و بدون آسيب به بافت‌هاي اطراف آن، روي آن ناحيه جراحي مورد نظر را انجام دهند. بيماراني كه به كمك ليزر جراحي مي‌شوند، به احتمال زياد درد و تورم كمتري دارند و جاي زخم جراحي آن‌ها بسيار كمتر از حالت عادي مي‌ماند.

شركت هاي توليدكننده‌ي دستگاه‌هاي ليزري و تامين كننده‌ي تجهيزات پزشكي، مجموعه‌ي گسترده‌اي از محصولات پزشكي را ارائه مي‌دهند، از منابع ليزري گرفته تا سيستم‌هاي ليزر و اجزاي به كار رفته در دستگاه‌هاي ليزري مانند.

ليزردرماني يكي از جديدترين و پيشرفته‌ترين متدهاي درماني در فيزيوتراپي و توان‌بخشي است. در اين روش‌هاي درمان، امواج ليزري، امواج نوري با خاصيت درماني، امواج نوري در طيف مرئي و امواج مادن قرمز كه به صورت خوشه‌اي يا به صورت متمركز با بافت‌ها تابانده مي‌شود، در سطح سلولي جذب مي‌شود و موجب مي‌شود متابوليسم سلولي افزايش پيدا كند و ناحيه آسيب‌ديده به صورت طبيعي اما با روند بسيار سريع‌تري بهبود پيدا كند. بازسازي عصب‌ها، توليد تعداد بيشتر گلبول‌هاي قرمز و بازسازي و ترميم بافت، تنها بخشي از اثرات مثبت ليزردرماني هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.